UNITAT: L'HABITATGE
Teoria (investigació i resum):
- Conèixer els elements que condicionen el disseny d'un habitatge.
- Conèixer el protocol d'accés a un habitatge (compra, lloguer, etc.).
- Estratègies d'estalvi energètic i d'aigua. Arquitectura bioclimàtica.
Activitats:
- Vídeo explicant els passos que cal fer per accedir a un habitatge.
- Dissenyar un sistema de millora de l'ús energètic o d'aigua en un habitatge. Fer memòria del projecte i maqueta il·lustrativa. (Pot abarcar temes de domòtica i fer la proposta incorporant-hi la placa Arduino.)
UNITAT: SISTEMES OPERATIUS I PROGRAMACIÓ D'APLICACIONS
Teoria (investigació i resum):
- Opcions bàsiques i avançades de programació amb AppInventor.
Activitats:
- Disseny i desenvolupament d'una aplicació amb AppInventor. Es tractaria de proposar una aplicació que doni solució a una necessitat humana, preferiblement relacionada amb temes d'estalvi energètic i de recursos, de respecte pel medi, de seguretat personal o de millora acadèmica i professional. El disseny ha d'incloure la memòria del projecte i l'aplicació desenvolupada. En el desenvolupament s'hi inclouran els materials de promoció (publicitat) i venda (manuals, pàgina web, etc.)
UNITAT: ELECTRÒNICA, PNEUMÀTICA I HIDRÀULICA
Teoria (investigació i resum):
- Àlgebra de Boole i portes lògiques.
- Aplicacions de l'electrònica a processos tècnics i aparells.
- Pneumàtica i hidràulica aplicada a la indústria i altres entorns tècnics.
- Simulació d'un circuit electrònic digital / circuit pneumàtic / circuit hidràulic. Dins de l'activitat de simulació es té en compte també la cerca i tria del programari de simulació més adequat per a la tasca que es vol dur a terme. Caldrà elaborar una memòria que reculli la cerca feta sobre programes de simulació, les característiques comunes i diferencials, i l'elecció feta raonada i justificada.
UNITAT: CREACIONS MULTIMÈDIA
Teoria (investigació i resum):
- Creació 3D i animació.
- Programació i disseny de videojocs.
- Opció 3D i animació: realització de diferents creacions amb el programari Blender. Estudi d'altres programes de disseny 3D i animació i fer memòria explicativa amb les característiques comunes i diferències.
- Opció videojocs: disseny i desenvolupament d'un videojoc. En la part de disseny s'ha de dur a terme una memòria tècnica que reculli totes les característiques del joc, tant a nivell de disseny com de programació.